Zapytaj o salę
Oferty specjalne
Alternatywny przewodnik
Kup prezent
Alternatywny przewodnik
navSubpage

Zrób z nami krok dalej, odkryj Zakopane na nowo. 

Czytaj więcej
Tło bannera

Konferencje Biznesowe spotkania

Zainspirowani przeszłością, stworzyliśmy wyjątkową przestrzeń do organizacji konferencji. Stylowe, profesjonalne centrum biznesowe w stylu art déco znajduje się w zabytkowej części pięknej Villi Marilor, w której w okresie międzywojennym spotykały się największe umysły ówczesnej elity.

Aby uczcić pamięć zakopiańskich artystów związanych z historią miasta i Villi nazwy sal noszą ich nazwiska: Stanisława Ignacego Witkiewicza- Witkacy, Antoniego Kenara i Wojciecha Kossaka. Zainpirowani tradycją, stworzylismy wyjątkową przestrzeń do organizacji konferencji. 

 

Sale
konferencyjne

Centrum biznesowe Hotelu Nosalowy Park to zaprojektowana w stylu art déco przestrzeń, idealna do organizacji kameralnych konferencji i spotkań biznesowych wymagających eleganckiej oprawy. W centrum znajduje się doskonale wyposażona sala konferencyjna o powierzchni 100 m2 (z możliwością podziału na dwie mniejsze), stylowy boardroom dla 8 osób oraz strefa cateringowa.

 

Sale<br>konferencyjne
Sale<br>konferencyjne

Układy sal

Układ podkowa
Układ narada
Układ teatralny
maks. 48 osób Sala Witkacy + Sala Kossak
Układ podkowa
maks. 48 osób Sala Witkacy + Kossak
Układ narada
maks. 120 osób Sala Witkacy + Sala Kossak
Układ teatralny

Wyposażenie sal

  • Ekran
  • Internet przewodowy
  • Klimatyzacja
  • Mikrofon
  • Modułowe ściany
  • Mównica
  • Nagłośnienie stacjonarne
  • Obsługa techniczna
  • Odtwarzacz DVD
  • Parkiet
  • Projektor
  • Zaciemnienie
 Sala Witkacy
Sala Witkacy
  • 57m2
  • maks. 60
  • 60
  • 30
  • 24
  • 40
  • 24
  • 40
Sala Witkacy
  • 57m2
  • maks. 60

Reprezentacyjna Sala Witkacy pozwala na organizację kameralnych przyjęć, bankietów oraz konferencji dla maksymalnie 60 osób. Wygodna, klimatyzowana sala wyposażona w projektor laserowy i ekran jest zlokalizowana na pierwszym piętrze zabytkowej części hotelu. Istnieje możliwość połączenia z salą Kossak.

  • klimatyzacja
  • nagłośnienie stacjonarne
  • dostęp do internetu
  • flipchart
  • światło dzienne
  • zaciemnienie sali
  • ekran
  • projektor
  • rzutnik slajdów
  • sprzęt TV/Video
  • mikrofon
Zapytaj o salę Galeria
Kenar Boardroom
Kenar Boardroom
  • 22m2
  • maks. 8
  • 8
Kenar Boardroom
  • 22m2
  • maks. 8

Boardroom noszący nazwisko artysty Antoniego Kenara to miejsce na eleganckie i inspirujące spotkanie biznesowe, przeznaczone dla maksymalnie 8 osób. Wyposażona w monitor i nagłośnienie mieści się na pierwszym piętrze zabytkowej części hotelu.

  • klimatyzacja
  • nagłośnienie stacjonarne
  • dostęp do internetu
  • flipchart
  • światło dzienne
  • zaciemnienie sali
  • ekran
  • projektor
  • rzutnik slajdów
  • sprzęt TV/Video
  • mikrofon
Zapytaj o salę Galeria
Sala Kossak
Sala Kossak
  • 49m2
  • maks. 60
  • 60
  • 30
  • 24
  • 40
  • 24
  • 40
Sala Kossak
  • 49m2
  • maks. 60

Reprezentacyjna Sala Kossak pozwala na organizację kameralnych przyjęć, bankietów oraz dla maksymalnie 60 osób. Dodatkowo w sali dostępny parkiet o powierzchni 25m2 Wygodna, klimatyzowana sala wyposażona w projektor laserowy i ekran jest zlokalizowana na pierwszym piętrze zabytkowej części hotelu. Istnieje możliwość połączenia z Salą Witkacy.

  • klimatyzacja
  • nagłośnienie stacjonarne
  • dostęp do internetu
  • flipchart
  • światło dzienne
  • zaciemnienie sali
  • ekran
  • projektor
  • rzutnik slajdów
  • sprzęt TV/Video
  • mikrofon
Zapytaj o salę Galeria
Witkacy + Kossak
Witkacy + Kossak
  • 97m2
  • maks. 120
  • 120
  • 60
  • 48
  • 90
  • 48
  • 100
Witkacy + Kossak
  • 97m2
  • maks. 120

Elegancka i reprezentacyjna sala konferencyjna o powierzchni 100m2 pozwalająca na organizację konferencji i bankietów dla 120 osób położona w bezpośrednim sąsiedztwie tarasu widokowego. W sali dostępny parkiet o powierzchni 25m2. Wyposażenie sali można rozmieścić w dowolny sposób, dopasowany do charakteru spotkania i indywidualnych potrzeb uczestników.

  • klimatyzacja
  • nagłośnienie stacjonarne
  • dostęp do internetu
  • flipchart
  • światło dzienne
  • zaciemnienie sali
  • ekran
  • projektor
  • rzutnik slajdów
  • sprzęt TV/Video
  • mikrofon
Zapytaj o salę Galeria

Zapytaj o salę

* Pola wymagane

Jakość wymaga doświadczenia

Doświadczenie w organizacji spotkań, nowoczesny sprzęt konferencyjny i dedykowany personel gwarantują jakość, a zabytkowa Villa Marilor stanowi wyjątkową oprawę Państwa wydarzenia. Dodatkowym atutem jest lokalizacja w samym centrum Zakopanego, która zapewnia doskonały dojazd do każdej istotnej części Zakopanego.

 

Jakość wymaga doświadczenia
Jakość wymaga doświadczenia
Newsletter Twój krok dalej Twój krok dalej Twój krok dalej Twój krok dalej

Bądź zawsze o krok dalej, wpisz swój e-mail i daj się zainspirować

Zapisz się na newsletter!
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij